Hello♥

Hejsan♥


Origentering idah -.-' Fuck vah tråkit deh vah. Alltså ett fläskberg i klassen e världens största 97 till TÖNT....Han först sparkar han mig bara fö jag skrattade till honom, sedan tar han min brorsas vattenflaska...Sedan kallar han mig för fula ord.
Man bah: Men gud vad snäll du mot dig själv
Han bah: Alltså det vah faktiskt till dih
Jag bah: Jag vet att det vah till dig ditt fläskberg o sen så ser det ser fan ut som han ska börja BÖLA!!!! Vilken barnunge -.-'

OCH glömm nt bort att kolla in Sabina<3, Madde<3 & Liz & Fatous blogg :D

Pöss på er
//DenCoolasteMoiss♥


Kommentarer
Postat av: elinevs

Svar ; förlåt. Jag har inte haft tid. Men på måndag typ ska jag försöka logga in.

2010-05-08 @ 17:49:26
URL: http://justeevs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0