onsdag 13/05-10

Cha

Idah så vah jag med dem bästa nata<3 & kaja<3. Vi hade fett kul. Först så vah jag hemma och chattade med nata på fb sedan så frågade hon om jag ville vara med henne & kaja för vi hade ingenting att göra. Sedan så tog jag bussen ner på stan och mötte dem vid korvtjosken. Sedan så stack vi in på BIKBOK och nata provade en sjukt fin kläning och sedan en skinjacka. Sedan så gick vi vid kassan och provade solglasögon/glasögon och jag såg ett par skit snygga glasögon som jag skulle villja ha =D Men i alla fall, sedan så gick vi ut där i från så stack vi till tobakgodis en ny godis butik. Det var fan som ett godisland. Seriöst alla sidor i hela butiken hade godis överallt. Vi köpte typ 1 kilo godis för 57:- typ. Sedan så stack vi till H&M och kollade lite och då hittade vi enkligen skinjackor som vi alltid velat ha (som dem ska köpa men jag ska fråga pappa med) =D. Sedan sa en tjej att dem stängde nu. Så då kutade jag, nata & kaja till bussen 787 kaja låtsades att hon var 9 XP så fick hon gå med nata och då fick jag gå med kajas rämsa XD Sedan så gick vi in till nata så drack vi vatten och så. Sen så bus ringde vi Noel (natas kille) och kaja låtsades att hon först va en tjej som hette Stephanie. Men sedan så sa hon att hon va emma winterhagen en tjej som noel känner. Men i alla fall så stack vi ut med chili (natas hund =D) sedan så gick vi in hälde allt godis i en skål och sedan satt vi oss i soffan med godisskålen och datan. Och sedan så stack jag hem. Men i alla fall pallar nt skriva m o bilder får ni sen ;D. Herrå
//Denbästa


Kommentarer
Postat av: emilia [ Foto ]

svar; absolut! (:

adda mig på msn : [email protected]

2010-05-14 @ 10:27:20
URL: http://eemilialindmark.blogg.se/
Postat av: Emma Winterhagen

Asså vadå emma winterhagen? :O <33

2010-06-20 @ 00:03:08
Postat av: Moa Den Coola

Det du ;)

2010-06-28 @ 14:54:20
Postat av: emma winterhagen

hej du jag skulle vilja bli en riktigt bra kompis med dej fetto



2011-05-18 @ 11:23:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0