Övernattning =D

ChaCha'

I fredags så sov jag hos cassi till lördag. Sedan så stack vi hem till mig och packade lite saker. Sedan så stack vi till Torpet som ligger vid stallet. Sedan så kom det fler o fler. Vi hade tippspromenad, spela brännboll, kull, bruken och kubb. Men det roligaste var att när alla vi tjejer hade gräs krig mot tobbe. Det var jag, cassi, steffi, elin, issa, melina, erika och dem andra 8 säger jag nt. Sen grillade vi körv x'd och sen fick man f*ck med myggbett. f*ck vad det kliar, har en på foten som kliar som f*n. Sedan här dagen efter så vaknade först jag sedan steffi.

Steffi bah: I natt så gick du typ i sömnen.
  Jag bah: Jo elle hur.
Hon bah: Men ja det är sant.
Jag bah: Vad gjorde jag dah?
Steffi bah: Du bah: Upp, upp, upp, upp, upp, Elin bah: Men vad är det. Du bah: Jag måste gå på toa, Alla bah:Men gå på toa dah. Sedan så la du dig o sov.
Sedan så skrattade jag som f*n hahahahahahahahahahahahahahaha,,,men men pallar nt blogga mer...Bye<3
//MoaLinnéaAnderssonSuuronen<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0