SKHLM i går + studiedag idah & då blir det stan idah :D

I går var jag i SKHLM med mamma & hennes kompis lollo. Och då rammlade jag i rull trappan :( Men i alla fall nu ska jag skriva lite saker som jag köpte

En lady gaga tröja SJUKT snygg tröja och det stog en sjuk grej på den ( Im A Free Bitch XD) på New Yorker
Sedan köpte jag en tröja på Cubus & sedan en liten så här du vet ehh hur ska jag förklara en tjock tröja fast det är nt en tjocktröja men skit samma på Cubus med.
Sedan ett par sjukt snygga Sandaler på Sko Pungten
Ett par flippflopps på New Yorker
Sedan ett par sol brillor på Cubus
Sedan en BH & ett par trosor ( det var ett par) på H&M :)♥

Bilder kmr senare :)

& idah ska jag sticka ner på stan med Maria, aleks, Amanda & Cassi. Vi ska shoppa lite kläder till min 80-tals fest som jag ska ha på lördag :D Ska kolla i fall jag har råd till skor, annars så ska jag bara kolla efter lite snyggt. Hoppas vi höres :D<3...Herrå// Justin Bieber Biggest Fan Nr 1#<333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0